Regulamin strony

REGULAMIN SERWISU/SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.ANESART.PL

Definicje
Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach Stron Umowy,
Umowa zawarta na odległość – umowę zawartą z Klient/Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności Stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie,
Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem: anesart.pl
Usługodawca – sklep internetowy dostępny pod adresem: anesart.pl
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu,
Konsument – osoba fizyczna nabywająca produkty lub usługi za pośrednictwem Serwisu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,

A. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin reguluje zasady dokonywania zakupów oferowanych w serwisie internetowym www.anesart.pl, określa i reguluje prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klient/Konsumenta.
  2. Regulamin opiera się na przepisach o świadczeniu usług drogą elektroniczną, o których mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  3. Usługodawcą w serwisie internetowym działającym pod adresem www.anesart.pl jest firma AnesArt Agnieszka Ostrowska, z siedzibą 62-002 Suchy Las. Os. Poziomkowe 5c/22, NIP 6671608200.
  4. Kontakt z Usługodawcą możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej anesart@anesart.pl lub telefonu +48 600 332 260.
  5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wykonywane, ręcznie z najwyższą starannością, na indywidualne zamówienie.
  6. Informacje handlowe zamieszczone na stronie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz są zaproszeniem do kontaktu i złożenia oferty kupna.
  7. Usługodawca zastrzega, że może nie przyjąć oferty kupna bez podania przyczyny.
  8. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego i innych ustaw.
  9. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie.

B. PROCES ZAKUPU I REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Ceny
a. Prezentowane na stronie produkty są wzorami i nie zawierają cen.
b. Realizacja każdego produktu wyceniana jest indywidualnie z uwzględnieniem Klienta/Konsumenta, czasu i techniki wykonania oraz sposobu dostarczenia produktu.
2. Procedura wyceny
a. Należy dodać produkt do formularza wyceny (istnieje możliwość dodawania wielu różnych rodzajów produktów)
b. Następnie przejść na stronę formularza „Do wyceny” i wypełnić niezbędne pola.
c. W polu wiadomość wpisać wszystkie informacje dotyczące indywidualnych wymagań
d. Wysłać zapytanie o cenę
e. Usługodawca, po otrzymaniu zapytania skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów i przygotowania indywidualnej wyceny
f. Ostateczne ustalenia są spisywane na formularzu zamówienia (zał. 1 do regulaminu) i przesyłane mailowo do Klient/Konsumenta
3. Dokonywanie zakupu
a. Klient/Konsument mailowo akceptuje przesłane przez Sprzedającego zamówienie.
b. Klient/Konsument akceptując zamówienie dokonuje zakupu i jednocześnie oświadcza że zapoznał się z niniejszym regulaminem i zobowiązuje się go przestrzegać,
a podane w formularzu zamówienia dane są zgodne ze stanem faktycznym, wolne od wad i praw osób trzecich.
c. Przyjęcie zamówienia do realizacji i rozpoczęcie pracy następuje w momencie zaksięgowania przedpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy.
d. Zawarcie Umowy sprzedaży i rozpoczęcie pracy następuje w momencie potwierdzenia przez sprzedawcę przyjęcia zamówienia i zaksięgowaniu przedpłaty na rachunku bankowym Usługodawcy.
e. W przypadku, gdy w ciągu 7 dni od daty złożenia Zamówienia nie zostanie uregulowana płatność, Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia i tym samym odstąpienia od Umowy.
4. Płatności
a. Klient/Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny zamówionych produktów wraz z kosztami ich wysyłki w formie przedpłaty na rachunek bankowy Usługodawcy podany w formularzu zamówienia.
b. Ceny podawane są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT (przedsiębiorca zwolniony podmiotowo zgodnie z przepisami ustawy o VAT).
c. W trakcie realizacji zamówienia przesyłamy zdjęcia w celu upewnienia się, że produkt jest zgodny z oczekiwaniami.
d. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem kuriera lub Poczty Polskiej (do ustalenia na etapie zamówienia).
e. Po wysłaniu przesyłki otrzymasz mailowo jej numer umożliwiający jej śledzenie na stronie kuriera lub Poczty Polskiej.
5. Realizacja zamówienia i dostarczenie produktu
a. Produkty wysyłamy w kopertach bąbelkowych lub kartonach w zależności od rodzaju produktu.
b. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem.
c. Istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy w Suchym Lesie.

C. REKLAMACJE I ZWROTY

1. Odstąpienie od umowy
a. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klient/Konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem jest produkt wykonany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
b. Ponieważ wszystkie produkty wykonywane przez Usługodawcę są realizowane na indywidualne zamówienie wg ustalonej specyfikacji z Klient/Konsumentem (nie są prefabrykowane), dlatego też nie podlegają one zwrotowi.
2. Reklamacje
a. Podstawa prawna i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klient/Konsumenta, jeżeli sprzedany Produkt posiada wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) zostały określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym.
b. Usługodawca zobowiązany jest dostarczyć Klient/Konsumentowi zamówiony Produkt bez wad.
c. Klient/Konsument posiada możliwość złożenia reklamacji w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: anesart@anesart.pl
d. Usługodawca odpowie na reklamację Klient/Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
e. Uzasadnione reklamacje będą załatwiane na drodze ugody i mogą być zaspokojone w dogodny dla Klient/Konsumenta sposób polegający na obniżeniu ceny za produkt, naprawie usterki, wymianie wadliwego produktu. Po wyczerpaniu innych możliwości lub na wyraźną prośbę kupującego może być to również odstąpienie od umowy i zwrot wpłaty.
f. Dostawa i odbiór produktu odbywa się na koszt sprzedawcy.

Załączniki
1. Formularz zamówienia

Przewiń do góry